دلم میخواد ببخشمت

 

دلم میخواد ببخشمت...................................اما دیگه نمیتونم....

زخم دلم بزرگ شده.........................................دیگه پیشت نمیمونم

میخوام برم تا گم بشم ...................................تا دیگه پیدام نکنی

زخم دلم بزرگ شده........................................از این بزرگتر نکنی

زخم دلم بزرگ شده.........................................از این بزرگتر نکنی

باید برم که دیگه دل..............................................یه جای سالم نداره

به جز گناه عشق تو.................................................

..........................................................طفلی گناهی نداره

داغی که از عشق تو خورد....................................یه عمر باید یادش باشه

زخماش که خوب شد یه روزی.............................داغ دلش تازه بشه

دلم میخواد ببخشمت.......................................اما دلم جون نداره

دریای عشق من به تو....................................یه قطره بارون نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد