فرزانه

 

هنوز یاد تو از یادم نمیره..................................چرا عشق از دل آدم نمی ره..؟؟

بنای خلقت آدم از عشقه ..................................نمیره هر چی از یادم از عشقه..

من و درد جدای وای بر من.................................از این عشق خدای وای بر من

کمک کن بغض بشکن دونه دونه..........................بریز آی اشک نرم و عاشقونه

محبت کن در این آشفته حالی...............................نمونه مکتبم از عشق خالی

نصیبم کن که عاشق پیشه باشم......................

.................................................به این آشفتگی همیشه باشم

نصیبم کن که عاشق پیشه باشم........................... به این آشفتگی همیشه باشم

من و درد جدای وای بر من.................................. از این عشق خدای وای بر من

من و درد جدای وای بر من...................................از این عشق خدای وای بر من

کمک کن بغص بشکن دونه دونه...........................بریز آی اشک نرم و عاشقونه..

بزن باد بهاری تازه تر شم......................................بزن از کار دنیا به خبر شم

بزن تا سیم آخر آی جدای..................................

....................................................هلاکم کن از این عشق خدای

بزن تا سیم آخر آی جدای....................................هلاکم کن از این عشق خدای

 

نظر یادتون نره..

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد