هدف...؟

 

 

 

آخر این راه کجاس....هدف چیه؟

 

راستی بچه ها تا حالا فکر کردین هدفتون تو زندگی چیه؟


لطفاً نگین تکامل و از این حرفا....هدف واقعیتون رو بگید.....

من که یه زمانی هدف داشتم!

دوست داشتم درس بخونم ...به یه جایی برسم که بتونم

 خودم و اون رو خوشبخت کنم اما حالا....

هر چی فکر میکنم دیگه هدف مهمی برای خودم نمیبینم!


همینجوری درس میخونم که اونم به زودی تموم میشه!

 بعد هم شاید رفتم سر کارو سرم گرم شد و دیگه وقت این فکر ها رو نداشتم!!


خلاصه هر روز مثل دیروز و یه زندگی تکراری....

 

وضع شما چه طور ه؟

 
 

راستی نظرتون در مورد عکس هایی که میذرام چیه؟
 کلی دنبالشون میگردم تا مثلاً متناسب با موضوع باشن!

کامنت شما نشانه حضور شما او باعث دلگرمی ماست!

نظرات 2 + ارسال نظر
RASOUL پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:27 ق.ظ

ت

RASOUL پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:28 ق.ظ

کارت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد