شهریار

اینم یه شعر قشنگ از شهریار ...که دوست خوبم روناک زحمتش رو کشیده....!

اینجوری شاید یه خورده کلاس وبلاگ رفت بالا..!

طبق معمول نظر

 

 و شرکت در نظر سنجی

 

یادتون نره...!!

 

چشم انتظار من باش

 تنها تو یار من باش

 

 ای آخرین امیدم

 ای نازنین ترین یار

 

چشم انتظار من باش

 من زنده ام به یادت

 

 ای مهربون عاشق

 تنها به شوق دیدار

 

عاشق تراز همیشه من به در انتظارم

 چون سایه لحضه لحضه تو بودی در کنارم

 

نامی دگر به جزتو با قلبم آشنا نیست

 یه لحضه خاطراتت از خاطرم جدا نیست

 

چشم انتظار من باش ...........

 

در خاطرت نگه دار عهدی که با تو بستم

من که غرور خود را در پای تو شکستم

 

ای تو همیشه با من ،من باتو هستم

بی تاب و بی قراره این قلب عاشق من

 

ای همنفس چو زیباست باتو نفس کشیدن

عاشق تر از همیشه به تو رسیدم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد