شعر، حکایت، آرزو

 

میگن کوه به کوه نمیرسه....آدم به آدم میرسه...نظر شما چیه؟

شما آرزوتون چیه؟

یکی آرزوهای من اینه که ببینمش و این شعر رو براش بخونم!

 

شب میشه شب که میشه .......این دل من تو سینه تاپ تاپ میکنه
فکر دوست داشتنتم و نداشتنت .....دل منو بی خواب میکنه
نمیخوام به یاد تو همیشه زندونی باشم......ولی خاطرات تو وجودمو آب میکنه

شب که میشه انتظار خواب رو میگیره از چشام.....
بی تو آروم ندارم خوابو که مهمون نمیخوام...
خونه مون قفس شده ،پرنده اسیر منم.....
به نفس های تو پا بند شده بود جون و تنم....

و اون هم در جواب بگه:

 

به تو گفتم که برو.....اما نگفتم همیشه
خودمم خبر نداشتم بی تو موندن نمیشه....

منی که به عشق و عاشقی روت میخندیدم
باورم نمیشه که امروز شدم عاشق پیشه....

یعنی میشه؟؟؟؟

 

اینم تو کتاب فارسی نوشته بود
به زبون خودمون! میگم

یارو میره از یه شیخ میپرسه یه کار خوب بگو که من هر روز انجام بدم
شیخ میگه: ظهر ها بخواب، ملت چند ساعت از دستت راحت باشن!!!!
واقعاً واسه بعضی ما ها این بهترین کاره!.....بعد نمیدونم چرا به من میگن
زیاد میخوابی!!؟ ولی دلیل من فرق میکنه!
آخه andy میگه: بذار تو خواب بمونم اگه حقیقت این نیست....

 

در ضمن از این به بعد برای تبادل لینک با من کافیه یه کلیک کنید! پایین لینک دوستان رو
ببینید...اونجا کلیک کنید و آدرس وبتون رو بدید خودش اضافه میشه!
راستی دوستان تازه کار اگه در ویرایش قالبشون مشکل دارن تا اونجا که بلد باشم
سعی میکنم کمک کنم! البته به نوبت!

 

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد