دوخبر فوری!

۱

نام خلیج فارس، همیشه خلیج فارس بوده و خواهد بود. به کار بردن عنوان «خلیج عربی» در کنار نام تاریخی خلیج فارس، بی احترامی به تاریخ ایرانیان است و درخور حساسیتی جدی از سوی ایرانیان در سراسر دنیا.

این عملکرد موسسه National Geographic برای هیچ فرد ایرانی پذیرفتنی نیست. لذا بدینوسیله اعتراض خود را به این عمل که یک تحریف تاریخی محسوب میشود، اعلام میکنیم.

 

از شما ایرانی عزیز در هر کجای این کره خاکی که هستید، خواهش میکنیم با امضای نامه ای که در ذیل می آید، در این اعتراض ما را همراهی کنید.

دیدید به چه راحتی دارن تاریخ رو تحریف میکنن؟جزیره ها رو هم صاحب شدن!!! 


 

 

برای امضا به اینجا برید.

تو وبلاگ خودتون هم بزارید

۲

واای...خدا....تا یکم داغم کهنه میشه...یه خواننده دوست داشتنی خاکستر عشق من رو
دوباره به آتیش می کشه....هر کی فکر میکنه احساستش مثل وفادار دلشکسته هست
من شدیداً توصیه میکنم بهش این آلبوم جدید شهروز رو بخره ....البوم معبد با صدای
سعید شهروز

 

چند بیت از شعر هاش رو مینویسم...قضاوت با شما...

دفتر عشق که بسته شد ....دیدم من هم تموم شدم
خونم حلال ...ولی بدون ، به پای تو حروم شدم


اونی که عاشق شده بود....بد جوری تو کار تو موند
برای فاتح دلت....حالا باید فاتحه خوند!!

 

این چند نکته هم به عنوان حسن ختام

 

میدونستید کلنگ افتتاح فرودگاه امام 35 سال پیش زده شده!!!!!؟

نظر شما چیه؟


میدونستید تو جشن خود کفای گندم نوشته شده بود...


کسی که از گندم چیزی نداند مناسب حکومت نیست!! (سقراط)

 نظر شما چیه؟


اگر نسل جوان نمیداند به کجا میرود یعنی با پدران خود فرقی نکرده!..

نظر شما چیه؟


برای تحمل سختی های زندگی باید عاشق چیزی بود..زنی...کاری...ارمانی....

نظر شما چیه؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد