قابل بحث

تو مجله خوندم که نوشته بود..یکی از نماینده های زن مجلس گفته....زن ها باید
حسادت رو کنار بذارن و با واقعیت دو زنه شدن شوهر هاشون کنار بیان! آخه خیلی
زن و دختر بی سرپرست وجود داره...!!!


بعد رفته بود گزارش هم تهیه کرده بود...یه خانومی گفته بود ما اینو واسه دفاع از
حقوق زنان به مجلس فرستادیم مثلاً!!

 

من که تو همون یکیش گیرم فکر عشق دوم هم ندارم

چه برسه به ازدواج اول و دوم و...شما ها بگین این راهشه؟؟

 

میگن که اگه همه پسر ها با دختر ها ازدواج کنن

۱/۸۶۰/۰۰۰ تا دختر باز بی شوهر میمونن!!!.....تکلیف چیه؟؟؟؟

راستی بچه ها برید خون بدید !! هر 3 ماه یک بار...

خیلی خوبه من هم میرم..


برا اینکه زیاد ضرر نکرده باشید...
کلیپ ازادی از آلبوم فراری منصور

 که هنوز نیومده به بازار رو براتون میزرم دانلود کنید

 

کیفیت: باقلوا!
حجم: دور و بر 4 مگ

 

چون دیدم نظر ها داره خشن میشه....باید اضافه کنم که من بیگناهم!!

من فقط نقل قول کردم برای روشن شدن اذهان عمومی!

هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید!

 

--> D o w n l o a d <--

 

راستی کپی رایت رو هم ور داشتم...حالشو ببرید!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد