اسیب شناسی چت!

 

خوب امروز میخوایم یه بحث کارشناسی در مورد چت و اسیب شناسی اون داشته باشیم..!

مهمان ما دکتر کورش ! هستن...

اول خلاصه ی از قسمت های قبل داستان رو براتون نمایش

میدیم...! برای کسانی که حوصله ندارن بخونن..

 

یه دختر نجیب..خجالتی...و مهربون بود....اولا کاری به چت و اینترنت نداشت..! اما یکی

از فامیلشون اغفالش میکنه..!این دختر مهربون قصه ما میره تو چت روم.!وای ی..

خلاصه با یه پسر مهربون آشنا میشه...هدف خاصی از چت باهاش نداشته...

ولی یهو میبینه پسره مهربون داستان ما عاشق شده..اونم خفن!

هر چی بهش میگه بابا من به درد تو نمیخورم...لیاقت تو رو ندارم و...

پسر گوش نمیده...میگه تو لایق بهترین عشق هستی و...

خلاصه...دختره میمونه چه کار کنه...تا این که پسره دق میکنه!

خود کشی و....دختره میره دلجوی....و بالاخره راضی میشه

تا فقط باهاش دوست باشه و از ازدواج و این حرفا خبری نباشه...

خلاصه این عشق پاک یا دوستی پاک هنوز ادامه داره....

ببخشید به خیال خودم با مزه نوشتم که از تلخیش کم بشه!

 

-خوب دکتر...نظر شما در مورد چت و این دوستی ها و عشق ها چیه..؟

 

- دکتر کورش به قسمت های مختلف بدنش فشار میآره!

 و بالاخره میگه...

 

به نظر من این ایراد جامعه ماست که امکان ارتباط و دوستی پسرا و دخترا

فقط به صورت مخفیانه امکان پذیره! و یکی از این راه ها چت هستش!

اولش همه (خیلی ها) به قصد ایجاد یک دوستی سالم شروع به چت

با جنس مخالف میکنن بعضی ها م واسه وقت گذرونی این کار رو میکنن

خلاصه هدفشون عشق و ازدواج نیست!هر چند الان 33% ازدواج ها

اینترنتی شده!

ولی چون خیلی از ما ( مثل خودم!) با جنس مخالف ارتباط کمی داشتیم..

و امکآن شناخت اهساسات خودمون و جنس مخالف رو به اندازه کافی نداشتیم..

ممکنه همین سلام و الک های معمولی به نظرمون عاشقانه بیاد!

خلاصه آره...!

- که این طور! اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید!

- ببینید به نظر من اگه امکان ارتباط دو جنس در جامعه بیشتر بشه

البته از نوع سالمش! ما حد آقل در چت دیگه این مشکل رو نخواهیم داشت

و من کلاً چت رو به دلیل این که امکان شناخت کافی رو به طرفین نمیده!

و خرج هم داره!!! راه مناسبی برا ازدواج نمیدونم!...

-ببخشید دکتر از پشت صحنه به من اشاره میکنن که وقت ما تموم شده!

چه کار کنیم برنامه زنده همینه دیگه!

 

خوب با شما خداحافظی میکنیم...تا بعد...

منتظر  نظر شما بینندگان عزیز هستیم...

 

 

راستی از این به بعد سعی میکنم عکس های جالب

و تفکر بر انگیز هم بزارم....نظرتون در این مورد چیه؟

 

 

                                                     

'width="350"'

 

 

نظر خودم.....بعضی وقتا یه تلنگر لازمه...که بدونیم چه قدر خوشبختیم...نه؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد