لذت نقاشی، رنگ عشق

۱-آدم بعضی وقتا میبینه دنیای مجازی خیلی بهتر از دنیای واقعیه! اینترنت رو میگم ها!
آقا ما یه پی ام دادیم که اطلاعات در مورد تجهیزات پزشکی میخوایم! ( میکروسکوپ و اتوکلاو)
چشمتون روز بد نبینه کامپیوتر هنگ کرد!!! چرا؟ اهان...چون یهو 10 تا پنجره مسنجر
باز شد! یکی میگفت من فامیلم دکتره...اون یکی میگفت من رفیق این کاره دارم..یکی میگفت من
تو شرکتم...خلاصه هر کس یه جوری محبت میکرد...


نتایج!

1- خوانندگان این وبلاگ خیلی با سوادن! همه در سطح دکترا و...
2- خوانندگان این وبلاگ وفادار رو خیلی دوست دارن!

2-امروز میخوام یه کار باحال دیگه یادتون بدم! هر وقت قاط میزنید! برید نقاشی کنید!
اینقدر باحاله! باور کن..مثلاً ببین من چه نقاشی قشنگی کشیدم! تو هم امتحان کن..
اثرش تو روانشناسی ثابت شده...( لذت نقاشی)


شما هم یه نقاشی بکشید بزارید تو وبلاگتون ببینم! چه جوری؟ با برنامه paint
ویندوز دیگه....start/accessories/paint بعد هم با فرمت jpeg سیو کنید و یه جا آپلود کنید
بزارید تو وبلاگتون ملت حالش رو ببرن! راستی یه نگا به بخش خدمات وبلاگ بندازید!
شاید به دردتون خورد...بعضی وقتا هم یه چیزایی بهش اضافه میشه!

3- به نظر شما رنگ عشق چه رنگه؟ قرمز؟ ابی؟ سیاه؟ و....؟
صبر کن اول این رو بخون!...یه نوع مارمولک! هست برای جلب توجه جنس ماده
هی رنگ عوض میکنه! ( مثل بعضی ها!!) به اون رنگ ها میگن رنگ عشق! تو اون عکسی
که من از مارمولکه دیدم رنگ عشق سبز بود!
نظرت چیه؟

4- به گذشته برمیگردم....به سراغ خاطراتم
    تازه میشود دوباره.....از تو داغ خاطراتم


کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

18 سال.....

گفتم شب اپدیت کنم سیزده به درتون خراب نشه!!
امیدوارم به همتون خوش گذشته باشه...من که مثل 3 سال گذشته....بگذریم..

1-دیشب اخبار گفت: خاتمی رییس جمهور از یه جانباز اصفهانی که 18 ساله تو کما هست
دیدن کرده...یه خورده فکر کن...میفهمی 18 سال یعنی چی..؟


میدنی خونوادش چی میکشن...18 تا عید...18 تا سیزده به در...میدونی چقدر پول دارن میدن..
بگذریم ..منظورم این نیست...من میگم:
حالا اگه این جانباز عزیزمون بعد از 18 سال از کما بیرون بیاد و وضع مملکت و جامعه رو
ببینه به نظرت چی میگه؟ راضیه؟ اون رفت جنگید تا ما الان اینجوری باشیم؟
بگذریم...سیاسی میشه و خطرناک! من هم که سیاسی نیستم ..پس مطلب دوم..

2-زلزله سونامی  که یادتونه....میتونی تصور کنی 9 ریشتر یعنی چی؟
شرط میبندم نمیتونی! یادت نره تهران هم زلزله میآد...دیر یا زود...بالای 7 تا...
ولی نمیخوام اینو بگم! بعد از سونامی یکی از حاج آقا ها گفت که این زلزله بلای اسمانی
بوده! چون مردم اون مناطق اخلاق و دین و ایمون درست حسابی نداشتن! همش لخت بودن!!
حالا یکی نبود بپرسه تو بم هم مردم لخت بودن!!!!؟

3- توی سریال خوش غیرت میگفت.....نخل های بی سر بارشون غیرته و شرف دارن
به نخل های با سر که بارشون خرماست! کاش همه نخل ها بی سر بودن! ...جالبه نه؟


4-گر چه از تو ،یه جوابم نگرفتم این همه سال(4 سال)
مینویسم یا نوشتم ،هر چه بود حال و احوال(وبلاگم)
نامه بر باد،نامه بر آب،نامه های بی جواب....
به نشون و اسم اون که اومد و رفت مثل یه خواب...

۵-نمیدونم سریال دوباره زندگی رو تو عید دیدین یا نه...کاری به سریالش ندارم! اسمش رو میگم
وقتی آخر سریال مینوشت دوباره زندگی.. و اون آهنگ بی کلام رو میزد یه حس غریبی بهم
دست میداد...چدن بار با خودتون تکرار کنید..
دوباره زندگی...دوباره زندگی...دوباره زندگی....
اثر کرد؟

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!