هفت گانه برای عید چهارم

این سال هم با همه خوبی و بدی هاش تموم شد..

اینم سفره هفت سین ما ...البته نصف و نیمه!


  • 1-وفادار هم چهارمین عید رو بدون عشق جشن میگیره...اونهم تنهایی!

  • بچه ها تبلیغ های هندی کم سونی رو دیدین؟ میگه:
    زندگی دکمه بازگشت ندارد....خیلی تبلیغ جالبیه!
    بیاین بشینیم فکر کنیم به کارهایی که در این سال کردیم....اگه دکمه بازگشت بود
    و به عقب برمیگشتیم باز هم همین کارهایی رو میکردیم که تا حالا کردیم؟
    اگه نه ، پس واسه امسال دقت کنیم که سال دیگه این طور نشه.

  • 2- یک بزرگی گفته: طبیعت معشوق همه کسانی است که از معشوقان دیگر سرخورده ند.
    الان که بهار اومده تا میتونید به دامان طبیعت برید! نظرتون چیه؟

  • 3- بهار باز هم میآد عشق رو میآره....هوای بهار خود به خود ادم رو عاشق میکنه!
    خیلی مواظب باشید! البته من میگم:
    بهار وقتی بهاره که بوی تو رو داره....وگرنه مثل هر سال خزون انتظاره
    نظرتون چیه؟

  • 4- خیلی ساده هست ولی خیلی هم موثر ه!    گاهی به آسمان نگاه کن!

  • ۵-من دارم بهار بهار...میبازم به روزگار .....شما چی؟
  •  
  • ۶-منو به بازی میگیرن...عقربه های ساعتم
    برگه ی تقویم میکنه...لحظه به لحظه لعنتم....
  • شما چی؟
  •  
  • ۷-حالا میفهمم چرا کسی ککش هم نگزید وقتی من شکستم آخه:

  • از خواب نمیپره کسی....وقتی که برگا میریزن
  •  
  • تو این هجوم بی کسی...پروانه بودن اشتباس...نظرت چیه دوست من؟


کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

نظرات 2 + ارسال نظر
عشق تیره جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:31 ب.ظ http://dark-love.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
چرا تنهایی سفره ۷ سین چیدی و چرا نصف و نیمه
به من سر بزن
تبادل هستی
بای

وبلاگ من در پرشین بلاگه به اونجا بیا ..اینجا فقط ارشیوه
www.vafadaredelshekaste.tk

لیمویی جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

سلام کوروش جان
حالا چرا سفرتون نصفه نیمس؟!
تقریبا همه آدما دارن به روزگار می بازن...

وبلاگ من در پرشین بلاگه به اونجا بیا ..اینجا فقط ارشیوه
www.vafadaredelshekaste.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد