Yahoo! Messenger Beta 7.0.0.242

این هم نسخه جدید و آزمایشی یاهو مسنجر ۷ که ۱ هفته هم نمیشه که یاهو ارائه کرده.
کارایی های زیاد و بسیار جذابی بهش اضافه شده که مختصر و مفید براتون شرح میدمش:
۱- امکان جدیدی از جمله VoiceMail و جالبتر از همه اینکه کیفیت صدا مانند یک تماس تلفنی عالی میباشد.
۲- یک قابلیت جدید و عالی دیگه اینکه میتوانید تصاویر خود را فقط با Drag-and-drop بروی پنجره چت به دوستان خود ارسال و آنها در همان پنجره آن تصویر رو مشاهده کنند.
۳- چهره و کلیه یاهو مسنجر تغییر کرده و واقعا از کار باهاش لذت خواهید برد.
قابلیت های واقعا زیبای دیگه ای از جمله Hide Recent Messages در چت با دوستانتان اضافه شده که فقط با یک کلیک میتونید در همان پنجره آخرین مکالمات خودتون رو مشاهده کنید.
خیلی مشکلات ریز و کوچیکی داره که در نسخه کامل رفع خواهد شد ٬ اما خواهشا دریافتش کنید چون زمانی که به شخصی PM میدید و میخواهید مثلا باهاش Call کنید ٬ میگه اون شخص از نسخه قدیمی یاهو استفاده میکنه. جالبتر از همه اینکه با Address Book و Outlook Express سیستم هم سازگاری کامل رو پیدا میکنه. سرعت کار باهاش بالاتر رفته ٬ Font ها هم کاملا تغییر کرده و رنگ هاش با کلاس و زیباتر شده و و و...



 حجم فایلهای دریافتی بصورت آنلاین: ۸.۳۰ مگابایت

Offline Install

دختری با قلبی پر از حرف

میدانی قطع نخاع یعنی چه؟ این عنوان کم کم داره در کامنت دونی یه عنوان آشنا میشه!
این عنوان وبلاگ ( سایت) یکی از دوستان با روحیه ، با ذوق در نوشتن و کلاً یک آدم باحاله!
اگه میخوای با یه جانباز قطع نخاع آشنا بشی حتماً به سایتش سر بزن .دوست داشتی هم
بگو که از اینجا اومدی که من هم بفهمم کیا رفتن...

http://iran.special.ir/

آقا امروز استثناً اجاره دادیم اینجا رو! البته نصفه!
قبلش یه رفع ابهام بکنم! بابا من که نرفتم خواستگاری هی میگین مبارکه و...!
این مال همون دلشکستگیمه....4 سال پیش...افتاد؟
در ضمن دوستانی که کامنت میدن اگه اپدیت هستن بنویسن
 که من مجبور نشم همه رو چک کنم !

پس  متن جالب این دوستمون رو بخونید....( به دلایلی نمیتونست در وب خودش بنویسه)



دیگه اعصاب برای من باقی نمونده . همش بهم می گن :

چرا ازدواج نمی کنی ؟ چرا فلانی اومد ردش کردی ؟ چرا این یکی رو نخواستی ؟ چرا اون رو نمی خوای ؟

ای بابا ، بسه دیگه !!!

چقدر می خواین یکی رو برای ازدواجی که حتما وقتش نیست ، مصلحتی در کارش نیست ، قسمتش نیست تحت فشار بذارین ؟

همش می گن :

دیر شد ، مگه می خوای ترشیده شی ؟

آخه مگه ازدواج به همین سادگیاست . مگه می شه هرکی از در اومد و گفت : (( غلامت میشم ))

بگی بسم لله ؟!!

نه دیگه . نمی شه . خاکشیر نبات مجانی که واسه ما دخترا خرج نشده !

عمر پدر و مادرامون صرف بزرگ شدن و یادگیری ما دخترا شده .

تازه  مگه همیشه ما دخترهائیم که باید از طرفمون خوشمون بیاد ؟ نمی بینی ؟

پسر های این دوره زمونه دیگه دنبال یه دختر نجیب و خانواده دار و ساده نیستند که

دنبال یه جواهر یاقوت پیشونی و پدر مایه دار ، با تیپ روز و کلی ناز و افاده اند . ( البته نه همه ی پسرا ، نگید خشک و تر رو با هم سوزوند ! )

حالا من دانشجو ، یکی میگه :

زنم باید یا کارمند باشه ، یا معلم باشه ، یا سال آخر دانشگاه باشه که خرجش پای من نیافته ...

حالا چی ؟ ... خودش دیپلم بیکار  و  سربازی نرفته !!!!!!!!!!!!!

بابا کی گفته سطح توقعات دخترها بالاست ؟ اگه من ریشه ء اون آدم رو پیدا کنم از ریشه قطعش می کنم .

خوبه ما دخترا اگه واقعا علاقه مند بشیم ، به همه چی ، حتی بدبختی در کنار مثلا محبوبمون رو تحمل می کنیم .

جدیدا هم که مد شده ازدواج ها بر اساس دوستی ، توی کوچه یا دانشگاه و یا چت و اینترنت صورت می گیره .

یکی مثل من هم که اهل این چیزا نیستم ، معلومه دیرتر ازدواج می کنم . اما با یک خوبش !!! یه سربه راهش . یه اهل زندگی ، نه کسی که معلوم نیست با چند نفر دوست بوده و ( لااله الاالله ) ...41

بهر حال خسته شدم از اینکه همش گیر میدن ( حیفه که از رنگ و رو بری ) .

به خدا این آرزوی هر دختریه که یه روز به یکی دل ببنده تکیه کنه  و باور کنه کسی هم او رو دوست داره . خلاصه اینکه ازدواج آرزوی نهفته ی ما دخترهاست .

مخصوصا پوشیدن لباس عروسی !

آقا پسرا  !!! آقایون محترم جوون ...41

لطفا  لطفا کمی اهل کار باشید . کمی شما هم کم توقع باشید . به احساس دخترا اهمیت بدید . پس انداز هم بکنید . اینقدر ما دخترا رو هم منتظر نذارین .

تنبلی رو بذارین کنار . اهل رفاقت با دخترای بیکار و هرزه هم نباشید . به نگاه های اطرافتون ( دخترایی که شاید واقع شما رو دوست دارن ، ولی چیزی نمی گن ) هم توجه کنید .

در ضمن یادتون باشه این فقط حق شما نیست که عاشق باشید .

یکم هم مادرهاتون رو نصیحت کنین تا اینقدر موقع خواستگاری واسه شما وسواس نداشته باشن و اینجور ترسناک ما دخترا رو زیر چشماشون له نکنن .

 

با کلی سپاس از آقای دلشکسته ی مهربون که اجازه داد یه آپش رو من استفاده کنم .

با آرزوی خوشبختی برای همه

                                      دختری با قلبی پر از حرف  

 

لازم به ذکر است شکلک گذاری و عکس از من بوده امیدوارم ابهام ایجاد نکرده باشم!

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

البوم جدید شادمهر-- تلافی

شادمهرعقیلی - تلافی

اینهم از آلبوم جدید شادمهر عقیلی که بعضی ها میگن تقلبی هست . من که نمیدونم تقلبیه یا نه فقط میدونم جدیده ! هرکی دوست داشت میتونه دانلود کنه .


 


 

 لینک دانلود آهنگها :
تلافی | قید منو بزن | باغ زندگی| شبه برهنه | وقتی تورو شناختم | اشک بی کسی | ستاره ( ریمیکس ) | Instrumental