انتظار..

-پنج شنبه ها و جمعه ها شده واسه من روز های انتظار...


انتظار.......انتظار....یه انتظار بیهوده....میگن انتظار هم شیرینه! ولی وقتی که
آخرش خوب باشه مثل انتظار برای رفتن روی سکوی جوایز! ولی انتظار ی مثل
انتظار من و بعضی شما ها فقط ذره ذره آدم رو آب میکنه...به این میگن مرگ تدریجی!
شما انتظار رو دوست دارید؟ نظرتون چیه...

چشم من به راه اون ، روز و شب به جاده هاس...
وقتی از راه برسه ،بهترین وقت دعا س...

کی میاد اون روزی که..مهربون من بیاد...
اون که با اومدنش....انتظار م سر بیاد...انتظار م سر بیاد..

( یه قسمت از آهنگ انتظار andy بود،پیشنهاد میکنم حتماً گوش بدید)

 

2- عقرب زلف کجش با قمر قرینه...تا قمر در عقربه کار ما چنینه


میدونی این یعنی چی! یعنی دخترا ! با شما هستم ! موهاتون رو چتری نکنید!!!
چون مثل دم عقرب میافته رو ماه ( صورت) اون وقت اوضاع عاشق و معشوق میشه
قمر در عقرب!  اینو از وفادار یادگاری داشته باشید! ( امیدوارم مدل رو درست گفته باشم!)

3-چند شب پیش تلویزیون داشت یه تیکه از حرف های این اهورا با مردم رو پخش میکرد
یه خانومی زنگ زد گفت...شما دارید میرید ایران؟ ( برای تغییر حکومت!) اهورا هم گفت
آره کاری داشتید؟ خانومه گفت مادر من تو ایرانه بعد خیلی هم مریضه....اگه میشه
چند تا قرص هست ببرین بهش بدین! !!! اهورا هم میگه خانوم مگه من شرکت باربریم!
بدین فدرال اکسپرس ببره و....کاری به اهورا و سیاستش و ...ندارم ولی جاهایش رو که
تلوزیون نشون میده خیلی خنده داره! حیف که ماهواره ندارم بقیش رو ببینم! من
2 روز داشتم به این قضیه میخندیدم خیلی باحاله!

 ۴- یادمه آخرین بار که هم رو دیدیم به هم لبخند زدیم....اما...
لبخند آخرین من...دروغ معصومانه بود..
برای پنهان کردن داغ دل ویرانه بود...

۵-راستی از این به بعد میخوام براتون جمله هفته بذارم! مثل حدیث هفته!

وقتی انسانی گناه شکست های خویش را به گردن دیگران می اندازد،

خوب است افتخار موفقیت هایش را هم به آنان بدهد.


هواردوی. نیوتن 

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد