وفادار،گوگل،چت!

۱-اولاً باید یه دونه به ای ول های پست قبل اضافه کنم! چون دیروز یه نامه اومده بود که
تلفن شما به علت کابل برگردانی 2 روز قطع میباشد! ولی همش 2 ساعت قطع بود!
البته معلوم نیست یهو دیدی امروز دوباره قطع شد! اما ای ول رو این داره>> مجبور شدم
که به این خاطر برای اولین بار! برم کافی نت....آقا غیر از من هر 7 دستگاه داشتن چت میکردن!!!!
دل بده قلوه بگیر! من دارم به این نتیجه میرسم اینترنت تو ایران فقط به درد چت میخوره! نظرتون چیه؟


2- ببینید این رو من نگفتم ها! همون حاج آقا قراتی گفته ها...10
حاج آقا به نقل از یه حاج آقای اصفهانی دیگه میگفت که : یه روز رفته حموم بعد دلاکی که
میخواسته براش کیسه بکشه شل بوده!! حال نداشته کیسه بکشه! حاج آقا هم به رییس اونجا
میگه آقا یه دلاک دیگه بده به من....رییس میگه: حاج آقا این مرد نماز شبش ترک نمیشه ها!
ادم مومنیه...حاج آقای ما میگه...آقا من اینجا دلاک میخوام نه نماز شب خون!

ببینم چی گرفتید ها! نکته اساسی داره این داستان!

3-اول برید اینجا اسم و فامیلتون رو بنویسید تا بفهمید چه شما کدام حیوان هستید!
من که ببرم! ولی پلنگ رو دوست دارم...شما ..؟ باحال بود نه؟

4-امروز یه کم خوشحالم! چون بالاخره گوگل هم به وفادار حال داد! چه جوری؟ page rank
(که نشون دهنده اهمیت اون وب از نظر گوگله) وفادار یه دونه رفت بالا و به 3 رسید!
( از صفر تا ده داریم)
 امیدوارم نظرش عوض نشه دوباره بشه 2!


5-اینم یه جمله سوپر عاشقانه!

زیر بارون گریه کردم تا تو اشکامو نبینی...   

                      . .

چشم من مال خودم نیست.. تو گرفتیش به اسیری..


6-من از سیگار بدم میاد ..شما چی؟ تو یه فیلم خارجی دیدم یه زنه سیگار میکشید!!
واقعاً وقتی یه زن سیگار میکشه وحشتناک میشه!! نظرتون چیه...حالا مردا رو از بس دیدیم عادی شده!

7-یادم اومد که خیلی وقت پیش یه خواب دیدم!...تو خواب به او گفتم چرا با من این کار
رو کردی...چرا نخواستی با هم یه زندگی خوب داشته باشیم و....اون گفت..من هم دوستت دارم
ولی آخه نه من پولدارم نه تو! واسه همین بهتره بریم دنبال یه زندگی دیگه که خوشبخت بشیم!
نمیدونم والا...
راستی یه عده هی میگن بابا وفادار ! وب کم بذار...بابا وفادار عکستو بذار! ما ببینیم چه موجودی
هستی!!! ( اخر خود تحویلی!) من هم تصمیم گرفتم یه عکس از دوران بچگی! بذارم تا ببینید
وفادار چه موجودیه! ستون سمت چپ وبلاگ همون قسمت معرفی میتونید ببینیدش! اینجا هم
در اندازه بزرگشه!!


راستی اگه شما ها هم این کارو بکنید خیلی با حال میشه!

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست !دوست دارم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد