من و سعید!

1- آقا من کشف کردم که من عاشق نیستم!

شیفته هستم!البته شاید هم سرسپرده..شیفتگی محبت شدید و یه طرفه رومیگن! شما چی هستید؟ عاشق؟ شیفته ؟سرسپرده ؟دل داده؟ دلبر؟دلسپرده؟ یا چیزای دیگه که هنوز تعریف نشدن

2- یه لاکپشت 2 متری با عمر بیش از صد سال به دلیل خوردن پلاستیک! مرد!
آقا دریا میری چرا آشغال میریزی تو دریا ها ن ن ن؟


3-میگم تو این تبلیغ ها هم بعضی وقتا چیزای خوبی پیدا میشه! هندی کم سونی که یادتونه؟
زندگی دکمه بازگشت ندارد....این دفعه اینو حال کنید....ایران کهن تر از تاریخ...

4- گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست.87...قابل توجه بعضی ها!

5-یادش به خیر بچه که بودم نمیدونستم به نوشابه میگن چی!
فکر میکردم پپسی اسمشه....!کلاً به همه نوشابه ها میگفتم پپسی!!

6- بچه ها دیدین یاهو هم وبلاگ میده؟ یاهو 360 رو میگم ها....اینجا رو بخونید
بعد اگه اینوایت هم خواستین بگین


7- آقا ما دانشکدمون یه نگهبان داره به نام سعید! یه روز نشتسته بودم پیشش..
میگفت که اینجا میان هی عکس میگیرن ولی هیچ کی با اون عکس نمیگیره! دلش گرفته بود
گفتم خودم میآم باهات عکس میگیرم! ( تیریپ مرام!).....نکته: واقعاً بعضی ها از دماغ فیل
افتادن ! اصلاً نگاهی به دور و بر خودشون نمیکنن! یعنی غیر از خودشون کسی رو نمیبینن!51

 

مثلاً شطرنجی شده!


8- برنامه ی برای با خبر شدن از اپدیت سایت ها  

بیشتر توضیح نمیدم خودتون ببینید!



-اینم دلتنگی های امروز من...


بردی از یادم...دادی بر بادم..........دل به تو دادم...با یادت شادم...
سوزم از سوز نگاهت هنوز..........چشم من باشد به راحت هنوز..
امید اهل وفا تویی...رفته راه خطا تویی....آفت جان ما تویی....


دل به زنجیر غم و غصه اسیره...تا لب چشمه میره تشنه میمیره..
یا شبا مهتابشو ابرا میدزدن....یا روزا خورشیدشو سایه میگیره...
نکنه که بعد از این اسیر غم ها بمونم...توی این شهر و دیار همیشه تنها بمونم
ای خدا کاری نکن که دل به یادش بشینه...تو نزار با یاد اون تو چنگ شبها بمونم


راستی میگن یاهو هر 8 ساعت آفلاین ها رو پاک میکنه! پس زود به زود سر بزنید!
آخه من یه بار of میدم 2 روز بعدش هم یه بار دیگه!


اینم جمله هفته..

زبان استخوان ندارد ولی محکم ترین استخوان ها را میشکند!


وقتی ستمگران مهربان میشوند باید ترسید!

یکی از قبل طلب داشتین!

 

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!57

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد