دختری با قلبی پر از حرف

میدانی قطع نخاع یعنی چه؟ این عنوان کم کم داره در کامنت دونی یه عنوان آشنا میشه!
این عنوان وبلاگ ( سایت) یکی از دوستان با روحیه ، با ذوق در نوشتن و کلاً یک آدم باحاله!
اگه میخوای با یه جانباز قطع نخاع آشنا بشی حتماً به سایتش سر بزن .دوست داشتی هم
بگو که از اینجا اومدی که من هم بفهمم کیا رفتن...

http://iran.special.ir/

آقا امروز استثناً اجاره دادیم اینجا رو! البته نصفه!
قبلش یه رفع ابهام بکنم! بابا من که نرفتم خواستگاری هی میگین مبارکه و...!
این مال همون دلشکستگیمه....4 سال پیش...افتاد؟
در ضمن دوستانی که کامنت میدن اگه اپدیت هستن بنویسن
 که من مجبور نشم همه رو چک کنم !

پس  متن جالب این دوستمون رو بخونید....( به دلایلی نمیتونست در وب خودش بنویسه)



دیگه اعصاب برای من باقی نمونده . همش بهم می گن :

چرا ازدواج نمی کنی ؟ چرا فلانی اومد ردش کردی ؟ چرا این یکی رو نخواستی ؟ چرا اون رو نمی خوای ؟

ای بابا ، بسه دیگه !!!

چقدر می خواین یکی رو برای ازدواجی که حتما وقتش نیست ، مصلحتی در کارش نیست ، قسمتش نیست تحت فشار بذارین ؟

همش می گن :

دیر شد ، مگه می خوای ترشیده شی ؟

آخه مگه ازدواج به همین سادگیاست . مگه می شه هرکی از در اومد و گفت : (( غلامت میشم ))

بگی بسم لله ؟!!

نه دیگه . نمی شه . خاکشیر نبات مجانی که واسه ما دخترا خرج نشده !

عمر پدر و مادرامون صرف بزرگ شدن و یادگیری ما دخترا شده .

تازه  مگه همیشه ما دخترهائیم که باید از طرفمون خوشمون بیاد ؟ نمی بینی ؟

پسر های این دوره زمونه دیگه دنبال یه دختر نجیب و خانواده دار و ساده نیستند که

دنبال یه جواهر یاقوت پیشونی و پدر مایه دار ، با تیپ روز و کلی ناز و افاده اند . ( البته نه همه ی پسرا ، نگید خشک و تر رو با هم سوزوند ! )

حالا من دانشجو ، یکی میگه :

زنم باید یا کارمند باشه ، یا معلم باشه ، یا سال آخر دانشگاه باشه که خرجش پای من نیافته ...

حالا چی ؟ ... خودش دیپلم بیکار  و  سربازی نرفته !!!!!!!!!!!!!

بابا کی گفته سطح توقعات دخترها بالاست ؟ اگه من ریشه ء اون آدم رو پیدا کنم از ریشه قطعش می کنم .

خوبه ما دخترا اگه واقعا علاقه مند بشیم ، به همه چی ، حتی بدبختی در کنار مثلا محبوبمون رو تحمل می کنیم .

جدیدا هم که مد شده ازدواج ها بر اساس دوستی ، توی کوچه یا دانشگاه و یا چت و اینترنت صورت می گیره .

یکی مثل من هم که اهل این چیزا نیستم ، معلومه دیرتر ازدواج می کنم . اما با یک خوبش !!! یه سربه راهش . یه اهل زندگی ، نه کسی که معلوم نیست با چند نفر دوست بوده و ( لااله الاالله ) ...41

بهر حال خسته شدم از اینکه همش گیر میدن ( حیفه که از رنگ و رو بری ) .

به خدا این آرزوی هر دختریه که یه روز به یکی دل ببنده تکیه کنه  و باور کنه کسی هم او رو دوست داره . خلاصه اینکه ازدواج آرزوی نهفته ی ما دخترهاست .

مخصوصا پوشیدن لباس عروسی !

آقا پسرا  !!! آقایون محترم جوون ...41

لطفا  لطفا کمی اهل کار باشید . کمی شما هم کم توقع باشید . به احساس دخترا اهمیت بدید . پس انداز هم بکنید . اینقدر ما دخترا رو هم منتظر نذارین .

تنبلی رو بذارین کنار . اهل رفاقت با دخترای بیکار و هرزه هم نباشید . به نگاه های اطرافتون ( دخترایی که شاید واقع شما رو دوست دارن ، ولی چیزی نمی گن ) هم توجه کنید .

در ضمن یادتون باشه این فقط حق شما نیست که عاشق باشید .

یکم هم مادرهاتون رو نصیحت کنین تا اینقدر موقع خواستگاری واسه شما وسواس نداشته باشن و اینجور ترسناک ما دخترا رو زیر چشماشون له نکنن .

 

با کلی سپاس از آقای دلشکسته ی مهربون که اجازه داد یه آپش رو من استفاده کنم .

با آرزوی خوشبختی برای همه

                                      دختری با قلبی پر از حرف  

 

لازم به ذکر است شکلک گذاری و عکس از من بوده امیدوارم ابهام ایجاد نکرده باشم!

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

نظرات 1 + ارسال نظر
یک مرد ایرانی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام
اولش بگم که من ازدواج کردم
ازدواجم سنتی بود نه از طریق اینترنت و چت و یا دوستی خیابانی
شکر خدا قبل از ازدواج سرم تو درس بود و کار
و اصلا راه و رسم مخ زنی و آشنا شدن با دختر ها رو بلد نبودم
همسرم رو از طریق دوستی خواهرش با خواهرم تو دانشگاه پیدا کردم البته در زمان دانشجویی خودم موارد خوبی بودند اما من شرایط ازدواج رو نداشتم و دستم خالی بود
شکر خدا زندگی خوبی دارم و با همسرم از نظر اعتقادی خیلی نزدیک هستیم من دنبال یک خانم معتقد و مذهبی بودم(البته از خشکه مقدسی متنفرم - اعتقاد باید تو قلب آدم باشه- با آدمهایی هم که فکر می‌کنند مذهبی هستند پس از دیگران به خدا نزدیکترند و حتما میرن بهشت و بقیه جاشون تو جهنمه اساسا مخالفم) شکر خدا نماز روزه مون ترک نمیشه (وقتی میگیم نماز بعضیا فکر میکنند ۲۴ ساعته مشغول نمازیم در حالیکه ۳ نوبت ۵ دقیقه ای حد اکثرشه)

در مورد حرفهای این خانم باید بگم
۱- اون چیزی که آدم تو خیال خودش تصور می‌کنه با واقعیت تفاوت داره
۲- این که میگین پسرا دنبال دختر پولدار هستن اصلا اینجور نیست من مواردی از دختر ها رو شنیدم که فردای عروسی مهریه شون رو گذاشتن اجرا و پولشو کامل گرفتن ! پس دختر ها بیشتر دنبال پول هستن !
هم دختر ها و هم پسر ها همه نوع آدم توشون پیدا میشه
اصولا آدمها با هم متفاوتند: وفادار بیوفا راستگو دروغگو پرکار تنبل خسیس ولخرج میانه رو عاقل دیوانه خوشرو اخمو سالم معتاد پر حرف کم حرف معتقد لامذهب خشکه‌مقدس آرام عصبی و ....
مسلم بدونید هیچ کس کامل نیست همون طور که خود شما کامل نیستید. باید دنبال کسی بگردید که بالاترین نمره رو تو درسهای مهمتر بیاره و مهمتر بودن رو خودتون انتخاب می‌کنید که چیا براتون اهمیت بالاتری داره
نکته مهم در ازدواج نه تیپه نه پول نه ....
بلکه اینه که دختر و پسر طرز فکرشون به هم نزدیک باشه و به نظر من زیبایی خلقت خدا در اینه که هر کسی دنبال مثل خودش می‌گرده مثلا کسی که دوست دختر داشته و اون بهش حال میداده از دخترای محجبه خوشش نمی‌آد و پسری هم که دوست دختر نداشته خوشش نمی‌آد دختری رو بگیره که دوست پسر داشته و به احتمال زیاد پسره دست کم ۲- ۳ بار اونو زمین زده (حالا این دخترایی که با دوست پسراشون میرن ویلاهای شمال برای بمال بمال که دیگه نگو )
و دیگه اینکه تا حد امکان از نظر مالی خانواده ها فاصلشون کم باشه(البته منکر استثنا ها نیستم اما معقولش اینه که این شرط رعایت بشه )
نکته ای که شاید بعضی پسرها درکش براشون سخته اینه که
معمولا هر چی آدما پولدارترن خسیس تر هم هستن چون اصولا پول سخت بدست می‌آد و راحت از دست میره و هیچ آدم عاقلی نمیتونه مال پدرزنشو مال خودش بدونه
تو زندگی هیچ کس الکی برای کسی کاری نمیکنه و مثلا یک پدرزن پولدار فقط در موارد خاص مثل خرید خونه ممکنه ! مقداری پول به دامادش قرض بده
۳- با توجه به تجربه خوبی که در ازواجم داشتم ازدواج سنتی رو به همه آقایون و خانمها توصیه می‌کنم به شرطی که تحقیقات محلی یا محل کار رو حتما انجام بدین و از طرف یک شناخت اولیه پیدا کنید
نکته مهم اینه که برای انتخاب همسر حتما به نظر نزدیکان همجنس طرفتون توجه کنید. (نظر پدر یا برادر برای خانمها و نظر مادر یا خواهر برای پسرها) البته نظر اونها رو حتما گوش بدین و بهش خوب فکر کنید اما تصمیم نهایی رو خودتون بگیرید!
در هر صورت انتخاب با شماست و خیلی باید دقت کنید چون حساب یک عمر زندگیه والسلام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد