برده داری نوین!

 

بی هدف تو میدون انقلاب راه میرم....بی صدا اسمش رو فریاد میزنم....هق هقم حنجرم رو میبنده..
به آینده فکر میکنم....کار؟ پیدا میشه؟....آخر عشق و عاشقی چی..؟ بابا بیخیل...متن رو بخونید!

1- باز هم یه تبلیغ باحال دیدم!
انسان به قدر خاطره هایش زندگی کرده است...

2- میدونستین قزوینی ها علاوه بر سیزده به در پنجاه به در هم دارن!!

3- با تو نیستم ها! با بعضی ها هستم! از عقاب یاد بگیر! تو تمام عمرش یه بار جفت گیری میکنه..
وقتی هم جفتش مرد دیگه جفت نمیگیره...واسه همین من خیلی عقاب دوست دارم!

راستی میدونید عقاب نماد کدوم کشوره؟.......آلمان.....

اینم یه مدرک! اینم یکی دیگه!

4- تا حالا احساس کردی جایی اضافه هستی!؟....من معمولاً تو دانشگاه همچین احساسی دارم!
آخه همه دخترن من یه دونه پسر تک و تنها تو کلاس! البته بعضی وقتا!


5-میدونین معادل فارسی وبلاگ چیه؟......تارنوشت!.....شما واژه بهتری سراغ دارین؟

6- داشتم مجله میخوندم...یه گزارش خوندم در مورد قاچاق زنان! و استثمار
اونا به عنوان کارگر جنسی!....به این میگن برده داری نوین! واقعاً که این آدما نمیخوان آدم بشن!
یه چیز دیگه یادم اومد....یه زمانی! اخبار گفت یه باند فساد فکر کنم در یکی از شهر های
صربستان با بیش از 3000 عضو متلاشی شد!!! فکر میکنین کل اون شهر چند نفر بودن!!!

7-طبیعت معشوق همه کسانی است که از معشوقان دیگر سرخورده اند

۱-۷ پست قبلی هم بر اثر یک اشتباه پاک شد!
قسمت شکلک ها یه خورده تهش اضافه شده! و شکلک هایی رو هم که یاهو قراره
تو نسخه جدید مسنجر بزاره میتونید بقل بقیه شکلک های یاهو ببینید! مثل این..


۲-۷ دو تا آهنگ توپ جدید هم براتون دارم...


محشر-مترسک(دی جی مریم   راستی شما هم وقتی اهنگاش رو گوش میدین گریتون میگیره؟)


 تلافی-شادمهر

 

اینم دل تنگی های من...

برام هر گوشه از تو یادی داره......تو ذهنم از تو صد ها یادگاره
از اون روز های خوب آشنایی......چه موند با من به جز درد جدایی؟؟؟؟؟

اگه به زور روزگار، از زندگیت میرم کنار.......میرم که ثابت بکنم، عاشقتم دیوونه وار..


سهم من از بودن تو یه خاطره س، همین و بس...


خواهش میکنم وضعیت اپدیت خودتون رو هم در کامنت بگید! که من دونه دونه چک نکنم
راستی وبلاگ و سایت بعضی دوستان فیلتر شده! مخصوصاً اونایی که اسم دختره مثل نازنین و..

اینم جمله هفته..


هیچ چیز حقیرتر از احترامى نیست که براساس ترس ابراز شود.
آلبر کامو نویسنده فرانسوى

 

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

نظرات 1 + ارسال نظر
شادمهر یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.shadmehr1.blogfa.com

سلام خسته نباشی وبلاگه خیلی قشنگی داری دقیقا منم احساس تو رو دارم تو دانشگاه وقتی تعداد دخترا از من بیشتر میشن احساس اضافه بودن میکنم خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد