تابلو!

-دوستانی که نه آدرس وب میزارن نه ایمیل آخه من چه جوری باهشون در تماس باشم هان؟
اون دفعه هم که گفتم چند تا از وبلاگ ها واسه من فیلتره...این دوستان خواهشن شاکی نشن
که چرا به وبم سر نزدی ( حتماً فیلتره دیگه...وقتی 2-3 بارمیگی من نمیآم یعنی نمیتونم دیگه)
یا فلان آهنگ رو بذار فلان کار رو بکن من چه جوری بهشون خبر بدم؟

2- کم کم دارم شک میکنم این قیافه من یه جورایی تابلوه!9 آخه هر چی بچه فقیر تو خیابونه
یه راست وسط اون همه آدم! میاد طرف من!9 اینجوری نگام میکنه...>>> 
میگه صد تومن بده گشنمه برم غذا بخورم! من هم حساس دیگه...دست میکنم در جیب مبارک! و...
انگار رو پیشونی من نوشته دلشکسته...دل نازک و...


تو بیمارستان هم یه پیرزن وسط اون همه آدم اومده پیش من میگه...این شماره رو برام بنویس!
من  به همه کمک میکنم ولی هیچ کی نیست به من کمک کنه...

3- رفته بودم بقالی! یه آقاهه اومد الکل خرید که بره قاطی کنه و ....آره دیگه!13
آخه یکی نیست بهش بگه بدبخت! اگه یه ذره درصد ش اشتباه بشه که غزل رو باید بخونی!


4- نظرتون در مورد انتقام چیه!؟....اگه بتونید از یه نفر انتقام بگیرید این کار رو میکنید؟
میگن : لذتی که در عفو هست در انتقام نیست....ولی دیدین این فیلم ها که طرف انتقام میگیره
چه کیفی میکنه!؟ نظرتون چیه؟


2-4 بعضی ها میگن باید عشق رو به وجود اورد! یعنی بری دنبال عشق!
بعضی دیگه میگن عشق خودش میاد سراغ آدم ها...وقتی که انتظار ش رو نداری!
شما با کدوم موافقید؟

۵-firefox دوست جدید شما! بابا این برنامه ها که من براتون میذرام دانلود کنید! ضرر نمیکنید...
توضیحات در مورد این برنامه رو اینجا بخونید!


6-پیکان هم به موزه رفت! دلم براش سوخت! یه جورایی جزیی از تاریخ این مملکت شده بود...43


7- داشتم در مورد کار و اینکه آخرش بیکاریم با یه دانشجوی دیگه حرف میزدم
گفت روزی دست خداس زیاد فکر نکن.....باشه ما هم دیگه فکر نمیکنیم!13

۱-۷ البوم جدید شادمهر! اینجاست! هر کی خواست بره دانلود کنه!
بعضی ها میگن تقلبیه! من نمیدونم! ولی به هر حال جدیده!


۲-۷ اینم وقتی یه بازی جنگی رو تموم کردم گفت! البته به انگلیسی!


گاهی یک چیز خیلی قشنگ بخشی از یه چیز خیلی زشت است! ( خیلی حرفه ها!)

 

راستی هر کی آهنگ قشنگی هر جا دید بگه تا بقیه هم استفاده کنن


اینم دلتنگی های من...


 روم قایق بگیرم....به دریاها شوم گم
که چرا دلبر من...شده عروس مردم

هنوز یاد تو هستم حالیتم نیست! ........به هیچ کی دل نبستم حالیتم نیست!
سیاه چشمون میخوام حالمو بپرسی.....بشی مهمونم احوالمو بپرسی
نگفتی نکنه خونه ش خرابه ؟................ندیدنم واسه ش رنج و عذابه؟
نگفتی که غریبه این ولایت...................تموم زندگیش نقش بر آبه

 

کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!57

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس . م سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 ب.ظ http://kashkul.parsiblog.com

وبلاگ قشنگی داری انشالله همیشه دل شاد باشی

مرواريد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ب.ظ http://sahel67.persainblog.com

سلام من خيلی وقته وبتونو می خونم ولی هيچوقت کامنت نم يدادم . ولی اين دفعه .... می خواستم ببينم با تبادل لينک مواقين؟؟؟ ما منتظر کامنت شما هستيم .خوشحال ميشیم سر بزنين***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد