داغ یک عشق....

 

اینم یه شعر دیگه که اگه ببینمش حتما میخونم براش.....اصلاً همه

شعر های که میخوام

براش بخونم می نویسم..شما بگید..! ها..؟؟

حالا اگه ببینمش.....اگه...اگه....اگه،....اخ خ خ خ.....اگه....

 

 

داغ یک عشق قدیمو

 

اومدی تازه کردی......

شهر خاموش دلم رو تو پر اوازه کردی.........

 

 

آتش این عشق کهنه

 

دیگه خاکستری بود......

اومدی وقتی تو سینه نفس آخری بود.......

 

 

به عشق تو زنده موندم.....

 

منو کشتی....دوباره زنده کردی....

 

دوست داشتم....دوستم داشتی..؟؟....منو کشتی...دوباره زنده

کردی...

 

 

تا توی تنها بهانه واسه زنده بودنم.....

 

 

من به غیر از خوبی تو مگه حرفی میزنم...؟

 

 

عشقت به من داد عمر دوباره......معجزه با تو فرقی نداره...

 

 

تو خالق من بعد از خدای....در خلوت من تنها صدای..

 

 

 

.......رفته بود هر چی که داشتیم

 

 

 

 دیگه از خاطر من....

 

 

 

کهنه شد اسم قشنگت

 

 

 

 میون دفتر من.....

 

 

 

من فراموش کرده بودم

 

 

 

همه روزای خوب رو....

 

 

اومدی افتابی کردی تن سرد غروب رو......

عشقت به من داد عمر دوباره....

 

معجزه با تو فرقی نداره....

 

تو خالق من بعد از خدای...در خلوت من تنها صدای...

 

 

نظر بدین حتماً........

نظرات 3 + ارسال نظر
رز شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام دوست عزیز. نوشته هایت رو خوندم ولی تواین زمونه بیوفا هیچکس ارزش یک عشق پاک را نداره

مینا(یاسهای سپید عشق) جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:26 ب.ظ http://yashayesepideeshgh.persianblog.com

سلام کوروش جان وای من عاشق این اهنگ گوگوشم خیلی نازه خیلی وبلاگه نازی هم داری خوشحال میشم به منم یه سری بزنی

نازنین پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:49 ب.ظ

salam kourosh jan omidvaram ke khob bashei vaqan ahange qashangei neveshtei be in hosne entekhabet bayad tabrik goft omidvaram ke hamisheh khob bashi va movafaq

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد