عاشقانه ترین ترانه تاریخ...!؟

 

عاشقانه ترین ترانه تاریخ...!؟

امروز میخوام دو ترانه بنویسم که به نظرم عاشقانه ترین ترانه های تاریخ هستند...

تا نظر شما چه باشه...

شما کدوم رو انتخاب میکنین..؟؟؟

1.سر سپرده 2.قبله

حتی ببینین اسمشون چه عاشقانه س!

 

سر سپرده........خواننده: andy

 

 

 

اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت

چشم به راه تو میمونم با دلی پر از صداقت...

 

اگه با اشکای گرمم دل سنگ برام بسوزه

اگه جسم من بسوزه بعد دنیای دو روزه.....

 

اگه نقش قصه ها شی ...مه روی قله ها شی...

بری و از من جدا شی...اگه باشی یا نباشی...

 

نه فقط عاشقت هستم....مرهمی رو قلب خستم....

این تو ی که میپرستم.....سر سپرده تو هستم.....

 

اگه جای تو به این دل همه دنیا رو ببخشن....

میگذرم...از هر چه دارم...اگه باشی عاشق من....

 

اگه زنجیره به پاهام ،اگه قفل و اگه صد بند....

میرسم هر جا که هستی ...به تو و عشق تو سوگند....

 

اگه باشی تاجی بر سر...

 

یا که از ذره ی کمتر....

 

دل من داغ تو داره....

 

تا ابد تا روز آخر.....

 

 

نه فقط عاشقت هستم...مرهمی رو قلب هستم...

این توی که میپرستم....سر سپرده تو هستم....

 

اگه با یک قلب تبدار...بشم از عشق تو بیمار....

یا وجود عاشقم رو ببرن تا چوبه دار.....

 

اگه زندگیم فنا شه،...طعمه خشم خدا شه...

یا که در حسرت عشقت روحم از بدن جدا شه...

 

اگه قلبمو شکستی...

 

رفتی و از من گسستی..

 

مهربون یا خود پرستی.....

 

هر که هستی...

 

هر چه هستی،....

 

نه فقط عاشقت هستم...مرهمی رو قلب خستم...

این توی که میپرستم...تو بتی من بت پرستم...

 

عشق من......

 

 

2...قبله         خواننده: ابی

 

 

 

 

پشت دیوار شب یه راهی داره...که میره یه راس در خونه ستاره...

 

چار قدم از ور دل ماه که رد شی....میبینی ماه شب چهارده داره...

 

خورشید خوانوم ابروشو ور میداره...خورشید خوانوم ابروشو ور میداره....

 

بیا بریم اونجا که شباش...بوی تو باشه تو هواش.....

 

باد که میآد رد شه بره...بریزه سرت ستاره هاش.......

 

وقتی میآی قشنگ ترین پیرهنتو تنت کن.....

 

تاج سر سروریتو سرت کن...

( عشق من تاج خدا داده رو سرش بود...مدل موهاش..مثل تاج..)

 

چشماتو مست کن همه جا رو بشکن ...

الا( من میگم حتی..!) دل ساده و عاشق من...

 

قبله یعنی حلقه چشم مستت....

ضریح اونه که دست بزنم به دستت....

 

جای دخیل پامو ببند تو خونه ت...

به جای مهر سرمو بذار رو شونت

 

سرمو بذار رو شونت....

 

دیگه وصف جمال معشوق از این قشنگ تر میشه..؟؟؟؟؟

 

andy برای عاشقا ی که به عشقشون نمیرسن...و ابی برا اونا که میرسن

عاشقانه ترین رو خوندن به نظر من البته...

 

 

خواهش میکنم صادقانه

 در مورد این دو تا ترانه نظر بدین...

میخوام نظر دونی! رو بترکونین ها!!!

 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:32 ب.ظ

fantastic

آلبالو گیلاس پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.30taa.persianblog.com

من آهنگ اندی رو خیلی دوست دارم. هر وقت میام توی وبلاگت دلم نمیاد برم بیرون تا این آهنگه تموم بشه.

متین یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:37 ب.ظ

اولی رو خیلی دوست دارم
اما دومی رو به عنوان عاشقانه ترین قبول ندارم.

تنهاـ غریبه۳ سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ق.ظ

من آهنگ اندی رو خیلی دوست دارم
چون متن آهنگ مثل خودم هست سرسپرده کسی شدم که ندیدمش

متال چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ

be nazare man har 2ta aftezahan behtarin tarane asheghane male 1khanande be name nadere masachi hastesh be asme gharibe albate har 12 ahange album koolake boro goosh kon hal kon man 3sal goosh kardam hanooz bahash hal mikonam

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ

be nazare man avalei kamelan dorosteh va bahaton movafeqam ama dar morede 2 ahange agarche jaye del daryaye khon dar sineh darame ebi vaqan qashange va ahange jadeye eshqe haydeh

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

avalei kamelan dorosteh valei be nazare man ahange ba to engar to beheshtame ebi va jadeyeh haydeh va jazireh siyavash qomeyshei ham vaqan qashangan

احسان و سمیرا جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:52 ب.ظ

اهنکهای اندی خیلی قشنگه و متنهاش پر از معنیه که هر اهنگی اینطور نیست..... من و بهترین و عزیزترین کسم خیلی دوستش دارم

محسن شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.adameashegh.blogfa.cam

سلام آقا کوروش این ترنه ها خیلی باحال بودن من با اجازتون یکی شو برداشتم واسه وبلاگم مرسی موفق باشی

هستی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام به کوروش عزیز من فکر میکنم که این ترانه اندی بهترین ترانه برای عاشقای دلشکسته است من که با تمام وجود درکش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد