ازدواج از نگاهی دیگر!

 

ازدواج از نگاهی دیگر!

 

بچه بحث رو علمی شروع میکنم!

من تو یه ترجمه به تعریف نیاز..خواسته..و..تقاضا برخوردم...

به تعریف بقیه کار ندارم ولی به تعریف نیاز.......need....توجه کنید...

چیزی که باید بر طرف شود...

حالا ما نیاز های زیادی داریم...به میل جنسی هم میگن نیاز.!؟

تا اینجا رو داشته باشید...میریم سراغ ازدواج.!...تنظیم خانواده من که یادتونه! تابستون..

استاد سر کلاس گفت بچه ها!اگه ازدواج نکنید به خودتون ظلم کردید!...

یعنی ازدواج هم

یک نیازه؟.....نمیدونم کدوم استادی بود که گفت..

.ازدواج تو دین هم واجب شده!

 

حالا میریم سراغ یه نیاز دیگه....نیاز به محبت کردن و محبت دیدن...

که در طبقه بندی

مازلو درجه سوم محسوب شده..

.یعنی پاین تر از نیاز جنسی!!...یعنی اول نیاز جنسی و سایرنیاز های فیزیکی

بعد نیاز های امنیتی...بعد نیاز های عاطفی....

حالا.....ما با دو تا نیاز سر و کار داریم که باید برطرف بشن طبق تعریف!

میبین که طبق الویت هم اول باید نیاز جنسی رو برطرف کنیم بعد بریم سراغ عشق و؟؟؟؟

در حالیکه همه ما منجمله خودم الویت رو میدیم با نیاز های عاطفی...

حالا شما رو رابطه ازدواج ..نیاز جنسی ..نیاز عاطفی.....فکر کنید..! نتیجه بگیرید

 

 

آیا ازدواج اجباریه؟؟

کدوم نیاز رو باید الویت بدیم؟

آیا اصلاً این دو نیازند؟؟به تعریف توجه کنید

 

فکر کردید..؟ حالا نظر دونی رو بترکونید!!!!

 

 

نظر خودم....متاسفانه خیلی وقت ها نیاز های ما در تضاد قرارمیگیرن..

یعنی نمیشه همشون رو با هم ارضا کرد،باید یکی رو انتخاب کرد...

مثل همین ازدواج.....

یعنی من به خاطر اون نیاز عاطفی نمیتونم دوباره ازدواج کنم

چون اگه به خاطر نیاز دیگم ازدواج کنم نیاز اولم رو تحت فشار قرار دادم...یعنی

اگه عاشق شدم و نشد با عشقم ازدواج کنم....نمیتونم دیگه ازدواج کنم

چون ارضای یه نیاز به قیمت نقض اون نیاز میشه....

نمیدونم..نمیتونم درست

توضیح بدم امیدوارم فهمیده باشید!

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ق.ظ http://mohsennorouzi.persianblog.com

ازدواج از هر نگاهی که بخوای ببینیش اصلا جالب نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد