مد..

برادر: کتونی منو چرا پا کردی؟ یالا بده میخوام برم فوتبال!
خواهر: ا ا ا...من میخوام برم پارک امروز کتونیت رو میخوام!!
برادر: یعنی چی؟ مگه خودت کفش نداری؟؟
خواهر: چرا...ولی الان کتونی مده!!
برادر: من مد و این چیزا سرم نمیشه..! میگی من کفش پاشنه بلند تو رو بپوشم برم
فوتبال؟؟
خواهر: من هم کتونی میخوام! همه دوستام دارن. پس من چه کار کنم؟
.....و..
خلاصه گیس و سیبیل کشی!

 

حالا نظرتون رو در مورد مد بگید! والا همین یه کتونی رو داشتیم که اونم
دخترا ازمون گرفتن! حالا باز این خوبه! آدم یه چیزای میبینه.....

 

نظر شما چیه؟ رابطه تون با مد چه جوریه؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ق.ظ

دلم برات سوخت می خوای من کتونی خودمو بدم بری فوتبال بازی کنی

الهام دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ق.ظ

برادرش باید کتونی را به خواهرش بدهد.خوب چی میشه نره فوتبال.دوشنبه۳مرداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد