موزیک و رقص!

 

موزیک و رقص!

یه بحث جالبه! رقص و موزیک!
واسه عوض شدن حال و هوای وبلاگ!



اول رقص! نظرتون در این مورد چیه!
 والا یه زمانی این واسه من مشکل شده بود!
همش گیر میدادن که تو باید برقصی!! بابا به کی بگم بلد نیستم! خلاصه به زور ما رو
میفرستادن اون وسط! ( دوران عاشقی...الان که هیچ نمیرم که مجبورم کنن!) من هم
یه خورده نرمش میکردم!! ورزش میکردم تا اینا راضی بشن من بیام بشینن!
بدبختی این بود که مثلاً میرفتیم شمال...لب دریا...اونجا که نمیشد دخترا برقصن!
من و پسر دایی هام میشدیم مضحکه! که بریم برقصیم!
حالا بگذریم این خارجی ها که رقص خوراکشونه! ما هم فکر کنم داریم راه اونا رو میریم!
علما میگن که حرامه من هم یه جورایی موافقم..
ولی وقتی اونا رو میبینم که چقدر شادن و ما چقدر افسرده! فکر میکنم
شاید رقص بد هم نباشه مخصوصاً تنهایی!
به نظر من میتونه مثل یه سوپاپ عمل کنه! وقتی داری از غصه میترکی! یه خورده
از فشاری که روته کم میشه! من این روزا خیلی داغونم گفتم دو تا آهنگ شاد بزارم
شاید حالم بهتر شد...ای بد نبود یخرده خندیدم!شاید اگه میرقصیدم حالم
بهتر هم میشد!
از خیلی ها پرسیدم وقتی نا راحتن چه کار میکنن گفتن اهگ غمگین گوش میدن!
حالا من یه بار بر عکس امتحان کردم بد نبود! شما هم امتحان کنید!

منتظر نظر و تجربه شما هستم!

 

راستی یه پیشنهاد....بیاین آهنگ ها ی قشنگ از خواننده هایی که معروف نیستن رو به هم
معرفی کنیم تا همه لذت ببرن!
 
 
و....ویدیو کلیپ فراری از منصور
 --> D o w n l o a d <--
 
برای دانلود راست کلیک کنید و save target as رو انتخاب کنید.کسائی هم که اون برنامه
قسمت خدمات رو دارن....download with get right رو انتخاب کنن
 
راستی من قبل از عید باز هم اپدیت میکنم! روز عید یا قبلش!


کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آزیتا پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.azi.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
رقص عالیه حرف نداره آدم شاد و سر حال میشه
موفق باشی

سلام...ممنون که سر زدی..یه بار دیگه بیا و داستان عشق من رو هم بخون!
اگه دوست داشتی ای دی منو آدد کن که اپ میکنم با خبر شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد