تصویر عشق..

عشق من جز غم دلواپسی نیست....آخه قلبم مثل قلب کسی نیست..

1- داشتم فکر میکردم ما چه جوری عاشق میشیم! به این نتیجه رسیدم که خیلی وقت ها
ما عاشق یک تصویر میشیم...یعنی چی؟ هان...یعنی از معشوقه یک تصویر میسازیم ( یک بت!)
و عاشق اون تصویر میشیم....


اینجاس که معشوقه عاقل ما باید بگه :

تو به تصویری چه کودکانه دل باخته ی... منو اونجوری که در باور خود ساخته ی
تو به نقشی که چه دوره از من ...عکس ماهه توی آب روشن..
توی رویایی مثل بیداری....تو میخوای که ماه رو از برکه بیای برداری...

نظرت چیه؟ چند درصد اینجوری عاشق میشیم؟

2-خیلی از ما ها میگیم عاشق شدیم! دست خودمون نبود!ولی کاش میشد بگیم عاشق شدم
و اگه یه وقت شکست خوردیم بتونیم بگیم....

من نه عمری پشت شیشه چون عروسک بودم....نه که خفته بین پرده ها و پولک بودم
من اگر سردار عشقم یا که پاک باخته م......سرنوشتم رو با دستای خودم ساخته م
قصه ها گذشته بر من تا بدونم کیستم....سرگذشتم هر چه بوده من پشیمون نیستم (؟!)
یه زمان عاشق و گاهی توی اغوش هوس...هر چه بوده همه انتخاب من بوده وبس...

و گناه رو گردن کسی نندازیم..هان؟

3-باید اینجوری عاشق شد..

گاهی سرشار از حقیقت ،گاهی مغلوب گناه
هر چه هستم تو فقط من رو برای من بخواه
من اگر مریم پاکم یا که یک گیاه هرز...عشق من به باور های من عشق بورز

مگه نه؟


4-من پر از احساسم...تو پر از احساسی...مگه میشه قلبمو نشناسی..

5-every time you say you love me..
i can only wish its true...

6- اینا همش حرفه!!!


7- من خیلی عدد هفت رو دوست دارم....راستی این شعر های شاهکار هم از andy بود..


کامنت شما نشانه حضور شما و باعث دلگرمی ماست!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد